2 månader senare...

Får fatta mig kort eftersom jag inte vet om jag måste springa iväg och ta upp en tös som inte riktigt vill samma sak som mig. Verkligheten slog ner som en bomb i det  Henrikssonska hushållet. Det blev en Siv och hon är lika bestämd som sin mamma. 
Har fått lätta på kontrollbehovet och helt sonika inse att det inte längre är jag som bestämmer här hemma. Jag kan dock med säkerhet säga att jag har utvecklat färdigheter jag inte trodde existerade. Jag kan plocka upp saker från golvet med mina tår och amma+dricka kaffe+surfa+äta frukost samtidigt. Perioden där jag upplevde mig själv som en inföding (får man säga så?) med bar överkropp och byxor, har lyckligtvis passerat ganska raskt och jag har lärt mig att vill jag få något gjort- ja då måste bebisen vara i bärselen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Livet alltså. Fantastiskt.

2013-05-31 @ 06:53:26
Postat av: Anonym

Gratulere så mye!
All lykke til dokker :) Håpe vi sees snart igjen :)
Klemma fra en partyprinsesse :)

Svar: ;-) Tusen takk! Absolutt, det gjör vi helt sikkert det!
"Räka"

2013-05-31 @ 11:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0