30-2-30

Vilken bra dag det blev idag. Hade sedan ett par dagar tillbaka bestämt mig för att våldgästa arbetsplatsen för att få se några bekanta ansikten och kanske få höra det senaste skvallret gällande sjukvårdens evinnerliga sparkrav. Självklart bakade jag en fjäskkaka eftersom kirurgen älskar sötsaker. I utbyte fick jag följa med på HLR repetition i 3 tim. Väl hemma så blödde jag näsblod. Tror väl egentligen inte att hädelserna hade någon koppling men det kändes i alla fall ganska bad ass... Min docka fick dessvärre inte speciellt mycket syre eftersom magen hindrade mig från att skapa fria luftvägar men men, what to do?
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

He he! Försökte mig själv på HLR-repetition i våras och shit vilket träningspass!! Komprimerade och gjorde inblåsningar tills jag fick både sammandragningar och halsbränna ;) Risk för att Ambu-man drabbades av vissa senkomplikationer till följd av syrebristen...
Ta hand om dig!

Svar: Hahahhaha ja det är banne mig inte lätt det ska gudarna veta! Kram!
"Räka"

2013-03-18 @ 07:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0