1 vecka kvar

Har varit helt utan inspiration de senaste veckorna eftersom det känts om dagarna varit oändligt långa men nu är väntan snart över. Nu är det äntligen bestämt. Operationsbeställningen är gjord, anestesibedömningen lika så. Den 2 april ska bebisen plockas ut och jag kommer då kunna sitta rakt utan att ha ett huvud under vänster revbensbåge eller vid vad jag upplever som bröstbenet. Jag längtar efter att se vem som hyrt min etta med kokplatta i 9 månader och då givetvis även visa upp denna envisa lilla människa för hela världen- intresserad som oitresserade. 

Kommentarer
Postat av: Linda Ö

Åh va spännade ! Stort lycka till , Kram

2013-03-27 @ 15:09:46
Postat av: Petra

Yeahy! Samma födelsedag som Putte frutt-dutt också. Längtar efter att få träffa den där lilla krabaten. Siv alltså.

2013-03-28 @ 06:43:45
Postat av: Jenny

Skönt med ett datum, lättare med den mentala förberedelsen då. Vet bara att jag själv var lite kluven till om jag skulle skriva in det i almanackan också, som med tandläkar- och frissatider?? Lite skum känsla det där..
Stort lycka till vännen, snart är liten här!!

2013-03-28 @ 16:52:45
Postat av: Räka

Jenny: Jätteskönt med ett datum även om jag inbillar mig att det är lättare att smälta att man faktiskt ska ha barn när man ligger i förlossningssalen. Ännu ett plus i kanten är väl att personalen på op är bekanta i jobbsammanhang :) Känns tryggt faktiskt!

2013-04-01 @ 09:30:33
Postat av: Räka

Petra: Ja just det ja. Så blir det. Samma födelsedag he he...

2013-04-01 @ 09:31:55
Postat av: Räka

Linda Ö: :D Ja det ska bli otroligt intressant! Kram!

2013-04-01 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0