REM-sömn anyone?

Eftersom den här portalen vikarierar som min privata klagomur så kan jag obehindrat skriva att jag är sjukskriven ännu en vecka. Jag behöver därför inte beklaga mig öppet på andra sociala medier utan det räcker med den här. Man ska tydligen vila. Från att ha genomgått större delen utan problem så ska det trilskas. Både mor och barn är för tillfället i säte. What to do? Och enligt de senaste rapporterna från sovrummet håller Räka på att långsamt kväva sig själv med sin egen tyngd. Det har låtit återberättats att jag under en 40 min period vaknat ca 16 gånger av mina egna snarkningar. Rådgivningen föreslår att jag ska bygga en slags mur av kuddar som ska förhindra att jag faller tillbaka på rygg och där igenom eventuellt få några timmar kvalitetssömn...Sömnbrist gör vem som helst instabil. Något som t ex visar sig som upprördhet när det kommer till F's matlagning. HERREGUD! Vem river löken till köttfärssåsen??? Vem? 
(Beställde en iPhone idag. Nöjd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0