Dagen D + 1

Så var det så nära som det kan bli. Ikväll checkar vi in på BB-avdelningen och inväntar en tidig morgon med kateter, kanyl och lavemang. Jag måste nog medge att jag nog har upplevt bättre morgonrutiner. Värst av allt är nog faktiskt att jag fram till i januari själv utsatt mina patienter för samma sak ( - klyx ) och nu vill jag vara med och bestämma. Jag vet vilken ven de ska lägga kanylen i och jag vet också att de inte kommer i närheten av att lägga någon på ovansidan av handen. Det kommer aldrig att ske! Jag känner på mig att det kommer bli cirkus. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Så himla spännande! Skicka bild så fort som möjligt. Stor kram

2013-04-01 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0